تعمیراتی شعبے کیلئے ٹیکس ایمنسٹی میں توسیع حکومت کا خوش آئند اقدام ہے، نعیم صدیقی

وفاقی حکومت نے انکم ٹیکس ترمیمی آرڈیننس 2021 جاری کردیا جس کے تحت تعمیراتی شعبے کے لیے ٹیکس ایمنسٹی کی مدت میں چھ ماہ یعنی جون 2021 تک توسیع کردی گئی ہے۔ صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی کی جانب سے جاری انکم ٹیکس ترمیمی آرڈیننس 2021 میں کہا گیا ہے کہ تعمیراتی شعبے کے لیے ٹیکس ایمنسٹی کی مدت میں 6 ماہ کی توسیع دے دی گئی ہے اور ٹیکس ایمنسٹی کی مدت جون 2021 تک بڑھادی گئی ہے۔
آرڈیننس میں کہا گیا ہے کہ پیکج میں آنے والے منصوبوں کی تکمیل کی مدت میں بھی ایک سال کی توسیع کردی گئی ہے اور ان کی تکمیل کی مدت بڑھا کر 31 دسمبر 2021 کردی گئی ہے۔
صدارتی آرڈیننس کے مطابق ان منصوبوں میں جائیداد خریدنے والوں سے 31 مارچ 2023 تک ذرائع آمدن نہیں پوچھے جائیں گے۔واضح رہے کہ 31 دسمبر 2020 کو وزیر اعظم عمران خان نے تعمیرات کے شعبے کے لیے پیکج کا اعلان کرتے ہوئے کہا تھا کہ میں تعمیرات کی صنعت کو نئے سال کی خوشخبری دینا چاہتا ہوں کہ فکس ٹیکس کی مدت میں 31 دسمبر 2021 تک توسیع کردی ہے اور اب آپ کے پاس ایک سال اضافی آگیا ہے۔انہوں نے کہا کہ تعمیرات کے شعبے میں سرمایہ کاری کرنے والوں کے لیے آمدن کے ذرائع بتانے کے حوالے سے استثنی کی مدت میں بھی 30 جون 2021 تک توسیع کردی ہے جبکہ جن منصوبوں کو 30 ستمبر 2023 تک مکمل ہونا تھا اس میں بھی ایک سال کی توسیع کردی ہے۔وزیر اعظم نے کہا کہ خریدار کو جائیداد خریدتے وقت جو اپنی آمدن کے بارے میں بتانا ہوتا تھا، ہم نے اس کو بھی استثنی دیتے ہوئے 31 مارچ 2023 تک توسیع دے دی ہے۔ان کا کہنا تھا کہ جب ہم نے تعمیرات کی صنعت کے لیے پیکج کا اعلان کیا تو کورونا کی وجہ سے وہ اس سے صحیح سے مستفید نہیں ہو سکے لہذا انہوں نے اس میں توسیع کا مطالبہ کیا تھا۔
واضع رہے کہ وزیر اعظم عمران خان نے تعمیرات کے شعبے کے لیے پیکج کا اعلان کرتے ہوئے کہا تھا کہ چھوٹے گھروں پر سبسڈی دی جائے گی اور اگلے پانچ سال تک بینک 5 اور 10 مرلے کے گھر پر 5 اور 7 فیصد سے زیادہ شرح سود وصول نہیں کرے گا۔ وزیراعظم کا کہنا تھا کہ مجھے یہ بتاتے ہوئے انتہائی خوشی محسوس ہو رہی ہے کہ ہم نے تعمیرات کے شعبے میں جو مراعات دی تھیں تو اس کے تحت 186 ارب کے منصوبے فیڈرل بورڈ آف ریونیو کے پورٹل پر رجسٹر ہو چکے ہیں جبکہ ڈرافٹ کی شکل میں 116 ارب کے منصوبے ہیں۔ان کا کہنا تھا کہ پنجاب میں اس کے علاوہ 136 ارب کے منصوبوں کی منظوری کا عمل زیر غور ہے، ہم یہ سمجھتے ہیں پنجاب سے جو معاشی سرگرمی جنم لے گی وہ تقریبا 1500 ارب کی سرگرمی ہو گی جس سے پنجاب میں ڈھائی لاکھ نوکریاں بھی پیدا ہوں گی۔
عمران خان نے کہا کہ تنخواہ دار طبقے کے لیے کم مالیت کے گھروں کے سلسلے میں ہمیں سب سے بڑی کامیابی یہ حاصل ہوئی کہ ‘فور کلوژر لا’ منظور ہوا ہے، یہ بدقسمتی سے بہت دیر سے منظور ہوا جس کی وجہ سے ہمیں دیر ہوئی لیکن اب منظور ہو کر عدالت سے پاس ہو چکا ہے اور اس کی بدولت پاکستان میں پہلی مرتبہ کم مالیت کے گھروں میں بھی بینک فنانس کررہے ہیں۔
بینکوں کی جانب سے حکومت اور اسٹیٹ بینک سے وعدہ کیا گیا ہے کہ دسمبر 2021 تک 378 ارب روپے تعمیرات کی سرگرمی کے لیے الگ رکھا ہوا ہے۔ حکومت نے کم لاگت کے گھر میں شرح سود پر جو سبسڈی دی ہے اس کے تحت اگلے پانچ سال تک 5 مرلے کے گھر پر شرح سود 5 فیصد سے زیادہ نہیں ہو گی جبکہ 10 مرلے کے گھر پر 7 فیصد سے زیادہ شرح سود نہیں ہو گا۔ پی ٹی آئی کی حکومت کا یہ فیصلہ قابل ستائش ہے کہ کم لاگت کے گھروں کو 30 ارب کی سبسڈی د ی جا رہی ہے، یعنی پہلے جو ایک لاکھ گھر بنیں گے، ان میں سے فی گھر تین لاکھ روپے کی گرانٹ دی جائے گی تاکہ ان کی لاگت کم آئے اور وہ لوگ جو پیسہ وہ کرائے کے مکان پر دیتے ہیں اب وہی رقم نو تعمیر گھر کیلئے چلا جائے گا۔ ا حکومت نے یہ بھی اچھا فیصلہ کیا ہے کہ ابتدائی تین لاکھ گھروں پر فی گھر کے حساب سے تین لاکھ روپے کی سبسڈی مل دی جائے گی۔

payday loan займ в тюменизайм без отказа на 6 месяцевзайм онлан займ под залог птс челябинскзайм на киви кошелек без паспортазайм под расписку новосибирск получить займ без отказаvivus займ личный кабинетзайм под материнский капитал пермь займ на карту екапустазайм за 5 минзайм в биробиджане мой займполучить займ на карту911 займ займ под залог птс новокузнецкзайм онлайн пенсионерамзайм под залог недвижимости ангарск займ безработным с плохой кредитной историей без отказасмс финанс займ онлайнзайм 500000 займ от частного лица без предоплаты и авансовонлайн займ без процентовзайм под расписку займ на зарплатную картузайм 50000 онлайнзайм онлайн на карту maestro займ онлайн от 18 летзайм онлайн на карту без отказовзайм 100 процентов одобрения онлайн займ на 3 месяцабыстрый займ на qiwiмикро займ на карту новосибирск срочный займ под залог квартирынужен займ срочнобыстрый займ по паспорту онлайн мини займ на яндекс кошелекмиг займ онлайнмини займ онлайн

وٹس ایپ کے ذریعے خبریں اپنے موبائل پر حاصل کرنے کے لیے کلک کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں